सोमवार, 1 जून 2020

35 Awesome Nepali Shayari about Love in nepali

Nepali  Shayari About Love in Nepali Language

Best Nepali shayari about love in nepali,sad, latest,hot,cute,heart touching,broken heart love shayari in Nepali for girlfriend, boyfriend,lover.


Nepali shayari about love for lovers,romantic shayari
broken heart love shayari in Nepali for girlfriend

Nepali New Shayari love

"जिन्दगी भन्नू के नै रैछ र
आंफ्नै सपनाहरूको हत्या गरि आफै
मलामि जानू त रहेछ"

"तिमी मेरो जिन्दगी मा फुल्छौ भने,
हृदय को बगैन्चा भित्र सजाई दिउला।
जीवन भरी साथ दिन्छौ भने,
मनको सुन्दर स्वर्ग भित्र बसाइ दिउला।।

"जीवन लहर थियो, थाहा छैन हामी हामी कसरी योग्य
 छौं हामी त्यो खुशीको क्षण बिर्सनु हुँदैनौं,
 जब तपाइँ हाम्रो जीवनमा सामेल हुनुभयो"

"म #‎नराम्रो छु भनेर आफुलाई कहिले पनि घृणा नगर्नुस
 किनकि जिन्दगी बुझ्ने मान्छेहरु मुहार होइन #‎व्यवहार हेर्छ्न ।"

love shayari sms in nepali language

"तिम्रो कुरा सुनेर दुनियाँ भुलिदिन्थे ….
तिमिलेदुनियाँ को कुरा सुनेर मलाई भुलिदियौ…"

"दुनिया लाई आगो लगाउन कुनै जरूरत छैन
बस तिमी मेरो साथ मा हात मिलाएर हिडदेऊ
दुनिया जलेर आफै खरानी हुनेछ!!"

"जिन्दगी एउटा सुन्दर सपना हो
जसमा जिउने चाहाना हुनु पर्यो,
दुःख आफै खुशी मा बद्लिन्छ
बस मुस्कुराउने बानि हुनु पर्यो|"


"तिमी सास हौ मेरो सरीरमा समाउने
तिमी मायालु हौ मेरै मायामा रमाउने
तिमी याद हौ मेरो आखामा झल्किने
तिमी ढुकढुकी हौ मेरै मुटुमा धड्किने

love shayari in nepali for girlfriend messages

Nepali  Shayari  about Love in nepali,romantic love shayari
Girlfriend shayari in nepali
"देख्नलाई आतूर छन् यी आखाँ
सुन्नलाई आतूर छु तिम्रो भाका"

"थाहा छैन… के गर्यौ तिमीले …?
यो मन बहकिदैछ छ अहिले
हजारौंको भीडमा पनि
यी नयनहरु खोज्छन तिमीलाई नै जहिल्यै |"

"पृय ( गित खनाल )
डुबाउदै लैजाउ डुब्दै जाउला पृये,
पिलाउदै जाउ बिषैपनी पिउला पृये,,
दिलभरी मगमगाइरहुला जनमभर,,
फाटे मन मुटु मायालेनै सिउला पृये,"
Nepali New Shayari About Love

"जब जब तिम्रो साथ मिल्दै मिल्दै गयो
धरो धर्म मेरो जिन्दगी काया पलट भयो।"

"मायाको मिठो आभास जो कोहि सङ हुदैन
माया मिठो फुल हो हर बगैंचामा फुल्दैन
ममताको यो फुल ओइलिन नदेउ कहिलै
ओइलिए पछि फेरि यो फुल्न कहिले सक्दैन!"

Nepali New Shayari About Love


"गुमाउनु भन्दा पाउनुछ तिमीलाई
अरुको हुनु भन्दा आफ्नो बनाउनुछ तिमीलाई
कहिँ कतै हराउछौ कि भन्ने डरले
यो मनमा बाधेर राख्नुछ तिमीलाई…!!

"वर्षासरी झर्ने आँसु आँखामा नै थुन्छु अचेल
एक्लै हुँदा जिन्दगीमा अतीत सम्झी रून्छु अचेल
बिर्सु भन्छु बल्झिदिन्छ सम्झनाका छालहरू,
सपनीमा संधैजसो तिम्रै काखमा हुन्छु अचेल"

"मन मस्तिष्क मा~बसेकी तिमिलाइ ,
झ्वाट्टै निकाली खै ~ हटाउ कसरि"

Nepali Heart Touching Shayari with image

Nepali shayari lover for gf
Heart touching shayari in nepali
"गर्छु माया भनी ~ दिनहु तिमिलाइ ,
छिनछिन म्यासेजगरि सताउ कसरी !!"

"अन्जान छु म प्यारमा जताउ कसरी !
माया कति छ मनमा~बताउ कसरी !!
अनायासै आइदिने~तिम्रो याद सधै
चाहान्छु यसलाइ ~घटाउ कसरी !!"

"रात परे पछि वर सर्ने लोग्नेको जात
माया गरेको झै गर्ने लोग्नेको जात
धोबी झै उस्कै काम गर्यो घरमा
अनेकौ सका भर्ने लोग्नेको जात इष्ट 
मित्र सग गफै गर्नै हुन्न
आखा मात्रै तर्ने लोग्नेको जात।"


"रक्सिले टन मात्तिएर राति पुग्छ सधै पोइ
प्रतिक्षामा खाना नखाई बसेकि हुन्छे सधै जोइ
घर पुग्दा कुट्न बेर लगाउदैन जड्याह भनाउदो
बिचारि गुहार माग्दा हरे शिव आउदैन कोइ
सम्झिन्छे आगन पोली साक्षी राखि सिउदो रङ्गेको
इजत ढाक्न माइतिको बसेकी हुन्छे सधै रोइ।

New Nepali Shayari

"अचेल मेरा आँखा,पानी पानी भएका छ्न
देखेका ती सारा सपना खरानी भएका छ्न
म यसरी बदलीनुको 'राज' छुट्टै छ हजुर
ननिदाएरै हरेक रात बिहानी भएका छन"

"तिमी मेरो जिन्दगी मा फुल्छौ भने,
हृदय को बगैन्चा भित्र सजाई दिउला।
जीवन भरी साथ दिन्छौ भने,
मनको सुन्दर स्वर्ग भित्र बसाइ दिउला।।"

"Aftab को गर्मी को कारण, नदी को पानी समाप्त गर्दैन, 
मलालाको जुनून लेलालाई अस्वीकारबाट कम हुँदैन, 
Firak को समस्या या मानिस को प्रेम को प्रेम, 
कुनै पनि अवस्थामा, गधाहरूको उत्साह काम गरिरहेको छैन।"

Two Line  Awesome Nepali  Shayari  about Love in nepali 

love shayari in nepali ,love awesome
Nepali  Shayari for lover 
"तेरा जिक्र..तपाईँ हुनुहुन्छ ... टाढा भावना ... तेरा खाले 
तपाईं भगवान हुनुहुन्न .... त्यसो भए तिमीहरू किन सबै ठाँउमा ... !!"

"प्रेम कसैको साथ छैन, यो कसैको साथ गर्दैन ...,
 यो आफैंलाई बिर्सनु आवश्यक छ, कसैलाई आफ्नै बनाउन को लागी ...."


"आँखाबाट बाहिर निस्कनु के हो? त्यहाँ केहि छ कि आफैलाई दुख्छ,
 म भन्न सक्छु तर म पनि भन्न सक्दिन यहाँ केहि चोट छ जो त्यहाँ बस्छ।"

"जब इश्वाले इश्क गरे,।, त्यसपछि, यो आफैले प्रयास गर्थ्यो,
 हाम्रो के हो, आदि। यो इश्क पनि परमेश्वरको कल गर्नेछ!"

"म मेरो मन तपाईंको प्रेममा नहीं चाहान्छु तर 
म अन्तिम मासु सम्म पर्खन चाहन्छु।"

Nepali love status – Nepali love status for girlfriend

"यदि कलम चलाउँछ भने म हृदयको आवाज लेख्छु,
 म ग्याम र अलगाव शैली आवाज लेख्छु, 
मेरो आँखाबाट आँसु रोकिनु हुँदैन, 
जसलाई मैले आफ्नो स्मृतिमा Alphas लेखें।"

"यदि तपाईं दुखाइसँग हातहरू मिश्रण नगर्नुहोस् भने के तपाईले के गर्नु हुन्छ भने, 
यदि तपाईं गमको आँसु थिएन भने अरू के गर्नु हुन्छ भने, 
उहाँले हामीलाई हल्का लागि प्रार्थना गर्न सोधेको थियो, 
हामीले हाम्रो घर जलाइएन भने हामी के अरू के गर्नेछौं?"

"सूर्य जो आकाश संग छ दिन भर चाँद भनेको एउटा 
रात हो जुन रातभरि ताराहरू निस्केको हुन्छ ती व्यक्तिहरूलाई प्रेम गर्नेहरूलाई प्रेम गर्नुहोस् र मित्रता त्यो क्षण संग पल हो।"

"म नायक हुन चाहान्छु र म परेर मर्छु
 त्यो एक "निर्दोष" केटी हो जुन म माया गर्छु!

भेट्न पाएनी हुन्थ्यो जहिले तिमीलाई
जोड्न मन थियो मेरो मन तिमिलाई

"बगेको पानी मा आकार हुने भए ।
देखेका सारा सपना साकार हुने भए
म पनि धनी बनी सक्थे प्रिय्
तिम्रो याद को व्यापार हुने भए ....💕"

Love shayari in nepali

 Nepali  Shayari  about Love,romantic love in nepali
Love romantic shayari
"जीवन लहर थियो, थाहा छैन हामी हामी कसरी योग्य
 छौं हामी त्यो खुशीको क्षण बिर्सनु हुँदैनौं,
 जब तपाइँ हाम्रो जीवनमा सामेल हुनुभयो"

"आउँदा अब आँसु बहाना गरौं, थाहा छैन किन यो थाहा छैन।
 साझेदारहरू हामीलाई किन अलग रहन्छन्? सायद हामीसँग सम्झौता छैन"

Please do not Enter Any Spam link in the Comment Box
EmoticonEmoticon